תקנון

 

 

מבוא

1. החנות משמשת כקניון אלקטרוני לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל , בין היתר באמצעות השתתפות במכירות רגילות , פומביות ו/או מכירות קבוצתיות .
2 רשאים להשתתף במכרז בני 18 ומעלה ,בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל , אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
3. תנאי מוקדם לתוקף זכייתו של משתתף במכרז הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעיסקה ולגביה.
4. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין החנות , לכל דבר ועניין.
5. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים .
6. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו , מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
7. קיים איסור מפורש של כל גורם מטעם החנות ו/או מי מטעמה , לרבות עובדי החברה וספקי החברה להשתתף במכרזים במישרין או בעקיפין.

אופן ההשתתפות במכירות:
1. לאחר השלמת הליך ההרשמה יבחר כל משתתף שם משתמש וסיסמא , לאחר בחירת שם
משתמש וסיסמא, יש להקליד פרטים בסיסיים כפי שיופיעו בדף ההרשמה כגון: שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מס' טלפון , מספר כרטיס אשראי וכדומה.
2. הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע המכירה , לאחר מילוי כל הפרטים הופך
המשתתף ל"מבצע פעולה" .
לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות ,ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדוייק.
3. מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור
ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה ללקוח לפיה העיסקה אושרה .
4. לאחר אישור העיסקה, המכירה תירשם במחשבי החנות וניתן יהיה לראות את פרטי
העיסקה בקישור "כרטיס לקוח" בחנות, תוך 24 שעות.
5. חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס
האשראי , לאחר אישור העיסקה ע"י חברות האשראי.
6. הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העיסקה במחשבי החנות יהוו ראיה חלוטה
לנכונות הפעולות.
7. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים
ואזרחיים.

8. במקרה בו לא אושרה העיסקה ע"י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה
ולפיה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של החנות
לצורך הסדרת אישור העיסקה עם חברות האשראי .
במקרה כאמור , יחל מניין ספירת הימים באשר למועדי המשלוח ממועד אישור העיסקה ע"י חברות כרטיסי האשראי .
לא פעל מבצע הפעולה להסדרת אישור העיסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העיסקה ע"י חברות האשראי , יראו החנות ו/או הספקים את העיסקה כמבוטלת .
9. בעלי החנויות ובתי העסק ומפעיליהם (להלן: " הספקים") יציגו בחנות פרטים בדבר המוצר ו/או השירות , מחירו, תעודת אחריות , זמן אספקה וכד.
10. לפרטים נוספים ובירורים , ניתן לפנות ישירות אל הספקים בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני כפי שיופיעו בחנות.


ביטול עיסקה:
1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 (להלן: החוק).
2. ניתן לבטל רכישת מוצר תוך 14 ימים מקבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי מאוחר בינהם, הביטול יעשה באמצעות הודעה בדוא"ל למחלקת שירות הלקוחות או מחלקת מכירות, בדואר או בפקס.
3. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי, לא ייגבו דמי ביטול, בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי, ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך בינהם .
4. הלקוח יחזיר את המוצר ככל שהדבר אפשרי או סביר באריזתו המקורית.
5. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי, יושבו הכספים ששילם הצרכן בניכוי 5% או 100 ש"ח, החזרת המוצר מבית הלקוח לעסק הנה על חשבון הלקוח
(ב) נעשתה העסקה בכרטיס אשראי והוכיח העוסק לצרכן כי חברת כרטיסי האשראי או גוף אחר שעמו התקשר העוסק לביצוע סליקת כרטיסי אשראי, גבו ממנו תשלום בעד סליקת כרטיס האשראי בעסקה שבוטלה, רשאי העוסק לחייב את הצרכן גם בתשלום שנגבה ממנו, בעת ביטול העסקה הצרכן יחוייב בדמי חיוב בגין ביטול עסקה בסך של 6.90 ש"ח.
(ג) במקרה של ביטול עסקה, יחויב הלקוח בדמי משלוח מלאים.


6. לא ניתן להחזיר מוצרים הניתנים לשעתוק, הקלטה או שכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית. במידה ונמצאה תקלה במוצר, היא תטופל במסגרת האחריות של המוצר על ידי היבואן ו או מי מטעמו.
7.החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
א. נפלה טעות חריגה וברורה על פניה בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
ב. אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.
ג. במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .

ביטול העסקה מותנה בהחזרת חשבונית המקור, לא יתבצע ביטול עסקה ללא החזרת החשבונית המקורית.

רק במקרים אלו יושבו כספי הצרכנים במלואם:
8. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני בכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה .
9. אם אזל מוצר מהמלאי בשל נסיבות חריגות שלא ניתן היה לצפותן בעת ההזמנה, תימסר על כך הודעה לצרכנים תוך 3 ימי עסקים ויתאפשר לצרכנים לבחור בין מוצר חלופי שווה ערך או השבת הכסף במלואו .

10. החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.


הספקת המוצרים:
1. החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר ,לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא אם צויין מפורשות אחרת.
2. החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה
הנקובים בדף המכירה , וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי .
החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
2.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חרום
ונזקי טבע.
2.2 שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
2.3 כל סיבה שאינן בשליטת החברה.
3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח .
4. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי
עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.


אופן הספקת המוצר:
1.חברת משלוחים – עד 2 ימי עבודה למחרת יום ההזמנה ולאחר קבלת אישור חברת האשראי לחיוב.
2.דואר ישראל (דואר רשום) – עד ל 7 ימי עבודה (בכפוף למגבלות דואר ישראל).
3.בכל דרך אחרת המוסכמת בין מבצע הזמנה לבין מחלקת שירות לקוחות.
4.במידה והמוצר ו/או השירות לא יגיעו ללקוח בהתאם לתנאים המצויינים לעיל באשמת החנות, יהיה רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה ולקבל את התשלום ששילם עבור ו/או השירות חזרה. מבקרה כזה על הלקוח לפנות אל מחלקת שירות לקוחות בדוא"ל. בכל אופן, בכל קניה, הלקוח יקבל את המוצר ו/או שירות שרכש או את מלאו כספו בחזרה במידה ולא קיבל את המוצר ו/או שירות.


דמי משלוח:
1.דמי משלוח במידה ונקובים בדף המוצר, ישולמו ע"י הלקוח בהתאם למצויין בדף המכירה ,במידה והלקוח יאסוף את המוצר ישירות ממחסני החנות לא יבוצע חיוב בדמי המשלוח,כפוף לאישור מחלקת שירות לקוחות.
2.במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.
3.מוצר שמשקלו למעלה מ- 2 ק״ג יחוייב במשלוח שליח בלבד במחיר הנקוב בדף המוצר!!!

 

 

כללי:
1. הנהלת החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את כללי התקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי.
מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך המכירה.
2. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות את החנות.
3. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי , כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר לרבות ברכישה במסגרת הליך המככירה הפומבית , שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא , לבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא , שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה.
4. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו
תחול על הלקוח ועל חשבונו.
5. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות
האתר , אלא אם נכתב אחרת .
8. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר , לרבות גרפיקה,עיצוב, הצגה
מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה .
6. אין להעתיק , לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.
7. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות .
8. נפלה טעות בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את החנות ו/או את הספקים.

 

אבטחת מידע פרטיות בחנות:
1. החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור ,ככל האפשר על סודיות המידע .
העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית SSL.

2. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן . במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון, החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא , עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו , אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.


3. אין האתר שומר או אוגר פרטי אשראי והם נמחקים מבסיס הנתונים לאחר ביצוע החיוב.
4. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה.

 

 

 

שירות לקוחות:
1. כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר, אחריות וכיוצ"ב ניתן לפנות אל נציגים מטעם הספקים השונים.
2. לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות אל משרדי Mobile Mentor
טלפון : 04-8406090
דואר אלקטרוני : seals@mobilementor.co.il
ת.ד. 10299 חיפה

נא לציין מס' הזמנה ו/או טלפון בעת משלוח הדוא"ל.

נציגי החנות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.