מדיניות החזרה

 

ביטול עיסקה:


1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 (להלן: החוק).

2. ניתן לבטל רכישת מוצר תוך 14 ימים מקבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי מאוחר בינהם, הביטול יעשה באמצעות הודעה בדוא"ל למחלקת שירות הלקוחות או מחלקת מכירות, בדואר או בפקס.

3. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי, לא ייגבו דמי ביטול, בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי, ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך בינהם .

4. הלקוח יחזיר את המוצר ככל שהדבר אפשרי או סביר באריזתו המקורית.

5. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי, יושבו הכספים ששילם הצרכן בניכוי 5% או 100 ש"ח, החזרת המוצר מבית הלקוח לעסק הנה על חשבון הלקוח

(ב) נעשתה העסקה בכרטיס אשראי והוכיח העוסק לצרכן כי חברת כרטיסי האשראי או גוף אחר שעמו התקשר העוסק לביצוע סליקת כרטיסי אשראי, גבו ממנו תשלום בעד סליקת כרטיס האשראי בעסקה שבוטלה, רשאי העוסק לחייב את הצרכן גם בתשלום שנגבה ממנו, בעת ביטול העסקה הצרכן יחוייב בדמי חיוב בגין ביטול עסקה בסך של 6.90 ש"ח.


(ג) במקרה של ביטול עסקה, יחויב הלקוח בדמי משלוח מלאים.


6. לא ניתן להחזיר מוצרים הניתנים לשעתוק, הקלטה או שכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית. במידה ונמצאה תקלה במוצר, היא תטופל במסגרת האחריות של המוצר על ידי היבואן ו או מי מטעמו.

7.החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

א. נפלה טעות חריגה וברורה על פניה בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
ב. אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.
ג. במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .

ביטול העסקה מותנה בהחזרת חשבונית המקור, לא יתבצע ביטול עסקה ללא החזרת החשבונית המקורית.

רק במקרים אלו יושבו כספי הצרכנים במלואם:

8. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני בכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה .

9. אם אזל מוצר מהמלאי בשל נסיבות חריגות שלא ניתן היה לצפותן בעת ההזמנה, תימסר על כך הודעה לצרכנים תוך 3 ימי עסקים ויתאפשר לצרכנים לבחור בין מוצר חלופי שווה ערך או השבת הכסף במלואו .

10. החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.

 

תמיד לשרותכם.